From Fat to Finish Line
From Fat To Finish Line follows the inspiring journey of 12 formerly obese people that team up to run a 200 mile Ragnar Relay Race from Miami to Key West, FL. Once virtual strangers the team bonds through the ups and downs of weight loss and the challenges of running. The film examines the trials, obstacles and triumphs that occur when tackling big goals like losing weight and reaching for victories like crossing finish lines.