Futura
Pietro Marcello, Francesco Munzi, and Alice Rohrwacher set out to interview Italy’s youth about their hopes, dreams, and fears. With today’s political divisions, socioeconomic unease, overreliance on technology, and global weather crisis, these young adults ask themselves: is there a future at all?