Diciannove
The highs and lows of a restless youth collide headlong into the concrete realities of adulthood when Leonardo, a teenager from Palermo leaves home for the first time. His studies land him in Siena, by way of London, where he clashes with his instructor, the curriculum, and most chaotically, with himself. Produced by Luca Guadagnino, Diciannove (nineteen), marks the feature filmmaking debut of writer-director Giovanni Tortorici, a bold, brash and bemusing filmmaking talent.