Gallant Indies
Choreographer Bintou Dembélé and visual artist Clément Cogitore bring together urban dance and opera to reinvent Jean-Philippe Rameau's baroque masterpiece, Les Indes Galantes. This is a premiere for 30 dancers of hip-hop, krump, break, voguing. A first for the director Clément Cogitore and for the choreographer Bintou Dembélé. And a first for the Paris’ Opera Bastille.