Garfield Gets Real
Follow Garfield behind the scenes in Cartoon World where he grows bored with his life as a comic strip star. Thinking that life is greener on the other side of reality, Garfield decides to escape to the “real world”. Leaving his friends, family and job behind, he soon realizes that real-life cats don’t enjoy the perks of cats in the entertainment biz.