Genesis - Rock Legends
An English rock band formed at Charterhouse School, Godalming, Surrey in 1967. The band underwent many changes in musical style over its career, from folk music to progressive rock in the 1970s, before moving towards pop at the end of the decade. They have sold 21.5 million RIAA-certified albums in the US and their worldwide sales are estimated to be between 100 million and 150 million. Featu...