Jethro Tull - Rock Legends
Jethro Tull Named for no apparent reason after an 18th-century British agronomist who invented the machine drill for sowing seed, Jethro Tull has been one of the most commercially successful and eccentric progressive-rock bands. In 1987, two decades after its founding, the band won a Grammy for Best Hard Rock/Metal Performance, Vocal or Instrumental, for Crest of a Knave. Leading music critics cast fresh light on the career of Jethro Tull.