Genius
Not even going to college to study with an awesome scientist can keep Charlie Boyle, 14-year-old physics genius and hockey fan, from feeling like a misfit. Wanting to be around kids his age, Charlie reinvents himself by enrolling in the local junior high and taking on the bad-boy persona of "Chaz Anthony." At first, he's able to juggle his double life, but it's not long before his worlds collide.