Gothic Harvest
When the sun goes down, the party heats up... With Mardi Gras in full swing, four college coeds drink the night away completely unaware of the evil hunting in their midst. After one of them is lured away by a charming stranger, her friends race to find her before she falls victim to a sadistic Southern family plagued by a centuries old voodoo curse.