Greg Osby - Solos: The Jazz Sessions
Saxophonist, composer, producer and educator Greg Osby has made an indelible mark on contemporary jazz as a leader of his own ensembles and as a guest artist with other acclaimed jazz groups for the past 20 years. Highly regarded for his insightful and innovative approach to composition and performance, Osby has earned numerous awards and critical acclaim. In this special set of solo...