Guerra sem Fim - A Espada É A Lei Guerra sem Fim - A Espada É A Lei
After occupying Britain for four centuries, the Romans decide to leave the region. Led by Vortigern, the Britons are now on their own to face the Pictish invaders arriving from the north.