H0us3
A group of former computer University colleagues meet for dinner after several years. During supper, one of them confesses to have decrypted one of the most secret files in the Internet and shares with them an augmented reality application found within. When they all try to alter it, they will unleash conflicts and events with unexpected consequences which will be getting worse by moments.