Halloween II
It is that time of year again, and Michael Myers has returned home to sleepy Haddonfield, Illinois to take care of some unfinished family business. HALLOWEEN 2 picks up at the exact moment the first movie stopped and follows the aftermath of Michael Myers murderous rampage through the eyes of his sister Laurie Strode.