Harriet Craig
Joan Crawford sizzles in this widely-praised remake of "Craig's Wife," in which she plays a cold, perfectionist wife who'll stop at nothing to have her house and life run as she wishes. Trapped in her shrewish grip is Corey, her hard-working, mild-mannered husband, who slowly comes to realize his wife's true nature.