Hassam: Oh My Dog
Because everything in english sounds more beautiful, Rogelio Pataquiva, professional recycler and speaker of "Personal Improvement", in his interest in "NOT LEAVING HUNGRY" to his partners when they go to conquer the american dream, will give them the funniest tips of how to learn English in record time.