Hellboy: Blood and Iron
When Hellboy (Ron Perlman), Liz Sherman (Selma Blair), and Abe Sapien (Doug Jones) are assigned to investigate the ghost-infested mansion of a publicity-hound billionaire, they uncover a plot to resurrect a beautiful yet monstrous vampire from Professor Bruttenholm’s past. But before they can stop her bloodbath, Hellboy will have to battle harpies, hellhounds, a giant werewolf, and even the ferocious goddess Hecate herself.