Here On Earth
Rich kid Kelley Morse (Chris Klein) has it all – money, good looks and a new Mercedes. But after a reckless car race, he’s sentenced to a summer of manual labor in a small town, where he falls for a girl from the other side of the tracks (Leelee Sobieski). Things soon change again when her long-time boyfriend (Josh Hartnett) finds out about the romance in this sweet tale of first love.