Hesher
Loud music. Pornography. Burning things to the ground. These are a few of Hesher's favourite things. And they are what Hesher (Joseph Gordon-Levitt) brings into the lives of TJ (Devin Brochu) and his father, Paul (Rainn Wilson) when he takes up residence in their garage uninvited. Grief-stricken by the loss of TJ's mother in a car accident, Paul can't muster the strength to evict the strange squatter, and soon the long-haired, tattooeed Hesher becomes a fixture in the household. Like a force of nature, Hesher's anarchy shakes the family out of their grief and helps them embrace life once more.