Hijra: In Between
He Xi Zhen (Diane Lin) and Liu Wang Ting (Pipi Yao) form an unexpected friendship despite initially competing for their classmate Wen Hao Sheng's (Greg Han) affections. As their bond grows stronger, Xi Zhen gracefully steps back when Hao Sheng chooses Wang Ting, maintaining their close friendship. However, an unexpected accident sends Wang Ting to the hospital, dramatically altering their lives. Years later, Wang Ting returns, changed and mysterious, challenging the trio's once-unbreakable connection. Will their deep friendship survive the passage of time and unspoken secrets? "Hijra: In Between" is a 2018 South Korean romance drama directed by Mi Chieh Tsai.