Hitman: Agent Jun
Jun is a top agent of the National Intelligence Service who can strike down dozens of terrorists in one fell swoop. Disenchanted with his life, Jun disguises his death and succeeds in leaving the NIS to lead a normal life as a family man and fulfill his dream of becoming a webtoon artist. However, his unexciting webtoons are ignored by readers and even his wife. Depressed and angry at himself, Jun suddenly draws a webtoon of his past as a secret agent. To his shock, the webtoon gets accidently revealed to the public, goes viral, and becomes a huge hit! Consequently, some members of the NIS and organized gangs, with grudges against Jun, come across the webtoon and start to hunt him down.