Hombre
John Russell (Paul Newman), a white man raised by a band of Arizona Apaches, is forced to confront the society he despises when he sells the boarding house his father has left him. While leaving town by stagecoach, several bigoted passengers insist he ride outside with the driver (Martin Balsam). But when outlaws leave them all stranded in the desert, Russell may be their only hope for survival! Diane Cilento, Frederic March, Richard Boone and Barbara Rush co-star in this action-packed Western classic.