Huesera: The Bone Woman
Valeria's joy at becoming pregnant with her first child is quickly taken away when she's cursed by a sinister entity. As danger closes in and relationships with her family become fractured, she's forced deeper into a chilling world of dark magic that threatens to consume her. A group of witches emerge that could be her only hope for safety and salvation, but not without grave risk.