Hypnotic Brass Ensemble - Jazzwoche Burghausen
The Hypnotic Brass Ensembe consists of eight sons of jazz trumpeter and one-time Sun Ra Arkestra member Phil Cohran. The ensemble's music ranges from hypnotizing grooves to jazzy funk.