I Am Losing Weight
The two main loves in Anya's life are her boyfriend Zhenya and food. They part because of food: Zhenya does not like how Anya looks when she puts on weight. Anya is not ready to just give up. With the support of her best friend and good-natured Kolya, who is keen on a healthy lifestyle, she embarks on an exciting adventure to lose weight and find love and happiness.