In Harmony
Marc is a successful equestrian stunt rider. After a serious accident which traumatically injures him, he loses all hope of ever getting back on a horse. Florence works for an insurance company and is in charge of Marc's case. Although they have nothing in common, their brief interaction will affect them in more ways than they can imagine...