Infinite Potential: The Life and Ideas of David Bohm - Part 1
He was one of the 20th Century’s most brilliant physicists. Albert Einstein called him his spiritual son. The Dalai Lama relied upon him as his “science guru.” So why is it that hardly any of us know the name of David Bohm?