Inner Demons
When the teenage daughter of a religious family goes from being an A-student to a heroin addict, her desperate parents agree to allow a reality TV crew stage an intervention and tape her recovery. What they don't realize is that she has been taking drugs to deal with the unnatural, evil feelings growing inside her. When she agrees to rehab without the use of drugs, the suppressed forces inside her are unleashed and the true demon finally emerges.