Intervention
Laura Green suffers from amnesia causing her memories to be erased every night. Each morning she must painstakingly piece together fragments of her jagged past from cryptic clues on her computer. When her friends video call her to celebrate her birthday, reminding her of a life she cannot recall, she becomes suspicious. Are they being completely truthful? Are they even her real friends?