Intuitive and spiritual intelligence in the workplace
Today, more and more companies are using intuition and spiritual awareness in their management strategy.We interviewed these visionaries to understand what such aspects of this innovative approach (discernment, collective intelligence, trust, higher meaning) can bring to the work place. Most of our testimonies come from CEOs and managers.