Invader
After almost getting killed in a terrorist attack during an international mission, Pablo, a Spanish military doctor returns home to heal his wounds with his family. Soon Pablo starts suspecting that the army is withholding information about the attack and starts receiving pressure from the military high command to verify the official army version of the events. His refusal to comply and his search for the truth will endanger his life and his family.