Isfar Sarabski Quartet - jazzahead!
The Azerbaijan pianist Isfar Sarabski is a prominent follower of pianist Vagif Mustafazedeh, who pioneered a fusion of traditional styles of Persian-Iranian improvisation with jazz in the 1950s.