It Started In Naples
The magnetic screen team of Clark Gable and Sophia Loren strikes romantic sparks in this comedy romp set amid the beautiful city of Naples and the Isle of Capri. Gable portrays stuffy Philadelphia attorney Michael Hamilton, who must travel to Italy to wrap up the estate of his deceased, philandering brother. Not only is he taken aback by the noisy and spontaneous Capri nightlife, he is further shocked to discover that his late brother has left a living, breathing legacy – in the form of Nando, a rebellious, cigarettesmoking 10-year-old son! And it isn't long before Nando is caught in a custody tug-of-war between the visiting American and his fiery guardian aunt (Loren), a nightclub singer who dreams of becoming a movie star. It Started In Naples … but will it end in love? With Gable, Loren and Vittorio De Sica in the cast and romantic Italy as a backdrop, the end result is sure to be sexy, sunny fun!