Ivanov
In one of the counties of Russia, landowner Nikolai Ivanov is experiencing a life crisis. He acutely feels the emptiness and meaninglessness of the surrounding reality. Even his beloved wife, Anna, doesn't understand him. Ivanov confesses to Dr. Lvov - he no longer feels love for his wife. One day Sasha, the pretty daughter of his neighbouring landowner, falls in love with Ivanov.