Jack and the Beanstalk
Abbot and Costello put their own comic twist on the classic fable Jack and the Beanstalk. While baby-sitting, Jack Strong (Costello) falls asleep in mid-sentence while reading a book and dreams himself, his friends and his enemies into the story. Now, as the hero, Jack, he climbs a magic beanstalk into another world filled with princesses, giants and heroically comic deeds.