Jason Silva: Transhumanism
Jason Silva, philosopher and futurist, reveals mankind’s next evolutionary leap. Will our symbiotic relationship with technology help us transcend our biological limitations, therefore ushering in a new era of humans? Transhumanism is a look at what the future may hold for humanity.