The Path: Beyond the Physical
The Path: Beyond the Physical explores the topics about astral projection, multiple dimensions, various states of consciousness, remote viewing and the once-classified military mission Stargate. The film focuses on ways in which humans can shift their consciousness in order to experience the non-physical aspects of our existence while living in the physical body.