Jawaani Jaaneman
A care free middle aged single man, who is high on life and spends most of his time at parties with beautiful women suddenly finds himself the father of a young girl who is also pregnant. Will he rise up to the occasion or continue to live his free-spirited life in denial? Jawaani Jaaneman is a coming of age film and a comic take on how a man confronts the harsh reality of his life.