jazzahead! 2022 - Caixa Cubo
Annual trade fair, exhibition, and festival jazzahead! is one of the international jazz community's most important events. One of the ensembles appearing at jazzahead! 2022 is Caixa Cubo, a long-standing trio from São Paulo, Brazil.