Jeff Beck - Live at the Hollywood Bowl
Celebrated guitarist and Rock ‘n’ Roll Hall of Fame inductee Jeff Beck marks 50 momentous years of electrifying live performances in this concert special filmed live at the Hollywood Bowl. One of the most widely acclaimed guitarists in popular music, Beck is known for his wild mix of blues, funk, and jazz-rock, as well as collaborations with countless luminaries. Playing songs from throughout h...