Jim Button and Luke the Engine Driver Jim Button and Luke the Engine Driver
Jim Button, his buddy Luke the Engine Driver, and Emma the Locomotive live on the little island of Morrowland. One day, they set out on a great adventure. Their voyage takes them to the realm of the Emperor of Mandala, from whence they set out to rescue his kidnapped daughter Li Si. The three of them venture into Dragons City to free the Princess and discover the secret of Jim’s origins.