Navajo Joe
Burt Reynolds, Aldo Sambrell and Fernando Rey star in this lusty, gutsy action western about a fearless Indian with a relentless vendetta against the band of outlaws that killed his people. Directed by Spaghetti Western legend Sergio Corbucci.