Joe Satriani: Beyond the Supernova
30 years after the release of his multi-platinum selling album, Surfing with the Alien, Joe Satriani searches for the next step in his career. "Beyond the Supernova" is a tour documentary that offers a glimpse into the mind of the guitarist. Join Satriani while he performs music from Shockwave Supernova through Asia and Europe as he looks back on his career.