Jonah
After an alleged alien abduction of Margot’s son Jonah, Ozzie and Darren, journalists investigating supernatural cases, are determined to expose the truth. During their investigation, Ozzie grapples with his own haunting memories, leading to intense skepticism about Margot’s story.