Joni Mitchell - Rock Legends
Singer-songwriter Joni Mitchell, responsible for hits such as 'Both Sides Now' and 'Big Yellow Taxi,' is widely considered 1960s and '70s folk royalty. Leading music critics cast fresh light on the career of Joni Mitchell.