Roy Orbison - Rock Legends
Roy Orbison nicknamed the Big O, was an American singer-songwriter and musician, known for his distinctive, impassioned voice, complex compositions and dark emotional ballads. Leading music critics cast fresh light on the career of Roy Orbison.