Joni
She was young...vital...just 17, when a diving accident snapped her neck and left her paralyzed. The months that followed were filled with great physical, emotional, and spiritual struggles for Joni Eareckson Tada. In this true-life story, Joni relives her joys and sorrows, her fears and victories. Trying to cope, she learns to paint using her mouth and finds strength in her new faith.