Just Add Love
April is a health-chef guru on the verge of notoriety, but her style of cooking is failing. Unwilling to give up on her work, April vows to reinvent herself by going to Italy to learn how to incorporate Italian cuisine in her recipes. There, she meets Rob, a brilliant chef hoping to open his own restaurant. Along the way, April finds new joy and freedom in life and cooking-and also love.