Kelce
NFL All-Pro center Jason Kelce started documenting what he thought was his final year in the NFL. Instead, the film intimately captures the most epic year in Jason and Travis’s life, from starting a hit podcast together, Jason’s wife Kylie being pregnant with their third child, and ultimately meeting each other at the Super Bowl. All while Jason grapples with the decision of his retirement.