Killer Tattooist
Eva is an undercover cop, with the reputation of going too far to solve a case. On the hunt for a serial killer, who tattoos and skins his victims, she meets Nathan and starts to get close to him. Little does she know that Nathan is the serial killer she is hunting and getting close to him could result in her losing her life in ways more terrifying than she could imagine.