Kingdom Come
When her husband keels over from a stroke, Raynelle Slocumb (Whoopi Goldberg) calls the entire clan together to remember their dearly departed. Family tensions reach a comedic boil as the wildly dysfunctional Slocumbs reunite under one roof, including Raynelle's battling sons (LL Cool J & Anthony Anderson) and their feisty wives, played with comic brilliance by Jada Pinkett Smith and Vivica A. Fox.